איך לגרום לאורחים שלכם בחתונה ליהנות כמה שיותר?

מי לא מכיר את התחושה שחברים קרובים אבל לא קרובים מאוד מתחתנים וצריך לנסוע לחתונה בחדרה ואין הסעה מאורגנת. מילא אם זה היה ביום חמישי, אבל שזה ביום שני זה מגדיל את תחושת המרמור ועלול לגרום להברזות. חתונות זה ממש כיף עבור האורחים. הם אומנם שמים צ’ק גבוה בכניסה, אבל אוכל טוב, אלכוהול חופשי ומסיבה עם החברים הכי טובים שלהם ללא ספק הופכת את האירוע למדהים עבורם. הם אפילו מוכנים לשלם על ערב בלתי נשכח בהנג אובר עצבני ביום שאחרי.
מי לא מכיר את התחושה שחברים קרובים אבל לא קרובים מאוד מתחתנים וצריך לנסוע לחתונה בחדרה ואין הסעה מאורגנת. מילא אם זה היה ביום חמישי, אבל שזה ביום שני זה מגדיל את תחושת המרמור ועלול לגרום להברזות. חתונות זה ממש כיף עבור האורחים.

נושאים קשורים (מודעות ממומנות)

הם אומנם שמים צ’ק גבוה בכניסה, אבל אוכל טוב, אלכוהול חופשי ומסיבה עם החברים הכי טובים שלהם ללא ספק הופכת את האירוע למדהים עבורם. הם אפילו מוכנים לשלם על ערב בלתי נשכח בהנג אובר עצבני ביום שאחרי.
בכל קבוצות החברים בגילאי החתונות ישנו הדיון הקבוע, מי הבא שמתחתן. כמובן שהחברים שמחים עבור החתן והכלה שהם ממסדים את הזוגיות שלהם, אך מעבר לזה, הם שמחים שיש להם ערב אחד להתפרק ולהנות עם האנשים שהם הכי אוהבים. בנוסף, לרוב הם גם אלו שנותנים את הצ’קים הכי גבוהים. לכן, בכתבה זו אנחנו רוצים לשים דגש על איך לגרום לאורחים שלכם ליהנות כמה שיותר.

בכל קבוצות החברים בגילאי החתונות ישנו הדיון הקבוע, מי הבא שמתחתן. כמובן שהחברים שמחים עבור החתן והכלה שהם ממסדים את הזוגיות שלהם, אך מעבר לזה, הם שמחים שיש להם ערב אחד להתפרק ולהנות עם האנשים שהם הכי אוהבים. בנוסף, לרוב הם גם אלו שנותנים את הצ’קים הכי גבוהים. לכן, בכתבה זו אנחנו רוצים לשים דגש על איך לגרום לאורחים שלכם ליהנות כמה שיותר.

מיקום

מצב הפקקים במדינה מחמיר משנה לשנה, יש יותר מדי מכוניות על הכביש ואין לנו מה לעשות עם זה. רוב אולמות האירועים לא נמצאים בקרבת תחנת רכבת. לכן, אם אתם רוצים שהאורחים יגיעו רעננים ושמחים רצוי לערוך את החתונה בקרבת מקום לאזור המגורים של רוב המוזמנים. כלומר, אם המשפחה של הכלה מרעננה ומשפחת החתן מנתניה אז אידיאלי עבור הזוג להתחתן בגן אירועים באזור השרון. אפילו אם מארגנים הסעות מתל אביב, צריך לחכות לכל המאחרים, אחרי זה להיתקע בפקקים ובסוף כשמגיעים אתם כל כך רעבים ומותשים מהדרך שיהיה יותר קשה ליהנות בחתונה.

יום בשבוע

זהו פרמטר קריטי. הרבה יותר יקר להתחתן בחמישי או בשישי בצהריים. אין אולם אירועים שלא ייקח תוספת למחיר המנה על הימים הללו בשבוע. בנוסף, אולמות האירועים מעניקים הנחות על המחיר למנה הראשוני שהם מציעים, אך בימים חמישי ושישי ההנחה הזאת מצטמצמת משמעותית כי אולמות האירועים ממלאים את התאריכים האלה יותר בקלות. לפיכך, הזוג צריך לשקול האם התוספת הזאת לעלות קריטית עבורו. מה שבטוח, האורחים הצעירים יעריכו את יום חמישי בערב כי זה מאפשר להם להפקיד את הילדים אצל הסבתא ולהתאושש עד שעות הצהריים מבלי לפספס עבודה.

אוכל ושתייה

אומנם זו משאלת נפשנו שהמוזמנים יאהבו את האוכל בחתונה אבל בפועל, משאלה זו קשה ליישום. אין מה לעשות, האוכל בחתונות לא טעים. רוצים שתוסיפו עוד 30 שקל בשביל פילה? אולי זה יהיה שווה, אבל רוב הסיכויים שהפילה ייצא כמו סוליה ויהיה טעים רק לאנשים שלא מבינים באוכל. אז 30 שקל עבור 300 מוזמנים יוצא 10,000 ₪. הוצאה ענקית לכל הדעות שלבטח לא תחזיר את עצמה. האורחים לא באמת מצפים לאוכל טוב כי ניסיון העבר בחתונות מלמד אותם שאין אוכל טוב בחתונות למעט מקרי קצה בודדים. לזוג המאושר אין את האפשרות להשפיע על האוכל יותר מדי, אך לעומת זאת, על השתייה הם יכולים להשפיע בקלות. כל אולם אירועים ינסה למכור חבילת שדרוגים לבר אך אם החבילה יקרה תוכלו לקנות שתייה איכותית בעצמכם במחיר סביר.
לסיכום, עבור זוגות רבים שהחליטו להתחתן המטרה הכי חשובה באירוע זה שהאורחים יעשו כיף חיים. אף אחד מהאורחים לא יסכים להודות בפני הזוג שהאוכל גרוע, שהאלכוהול זול ושהדיג’יי לא הצליח להתאים את המוזיקה לקהל, אך בתוך תוכם הם עלולים לחשוב כך. לכן, רצוי להקדים תרופה למכה ולהבין את העלות של חתונה קרוב לבית, ביום חמישי עם שתיה איכותית. אם העלות גבוהה מדי, אפשר לוותר. אך בכל זאת, עדיף לוותר על שמלה שניה ושלישית, מפריחי בלונים, מכונות עשן וצילום ברחפן כדי לגרום לאורחים ליהנות כמה שיותר. כלומר, עדיף להתמקד במה שיגרום לאורחים ליהנות מאשר לנסות ולהרשים את האורחים בתכסיסים שלא באמת משפיעים עליהם.

נושאים קשורים (מודעות ממומנות)

Mobile Sliding Menu

Comparisonsmaster