אינסטלטור – מה צריך לדעת לפני שמזמינים אינסטלטור

כמו שמרפי אוהב, הרבה מאיתנו מוצאים את עצמם אחרי יום עבודה מגיעים הביתה ורואים נזילה ואת השירותים מוצפים. במידה ויש לנו מזל אנחנו מצליחים לסגור את הברז לפני שנזק מהותי נגרם אבל לא תמיד מצליחים למצוא את הברז וככל שהזמן עובר כך הנזק מתעצם. וכאן מתעוררת הדילמה, מה לעשות? איך להזמין אינסטלטור? ידוע שעבודה דחופה מכפילה את המחיר פי ארבע לעיתים תכופות ושאם נמתין למחרת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עם נזק אדיר שיעלה הרבה יותר מעבודת האינסטלציה. לכן, אנחנו ננסה בכתבה זו לספק כללי אצבע של מה לעשות במידה ומתעוררת בעיית אינסטלציה בבית.
כמו שמרפי אוהב, הרבה מאיתנו מוצאים את עצמם אחרי יום עבודה מגיעים הביתה ורואים נזילה ואת השירותים מוצפים. במידה ויש לנו מזל אנחנו מצליחים לסגור את הברז לפני שנזק מהותי נגרם אבל לא תמיד מצליחים למצוא את הברז וככל שהזמן עובר כך הנזק מתעצם.

נושאים קשורים (מודעות ממומנות)

וכאן מתעוררת הדילמה, מה לעשות? איך להזמין אינסטלטור? ידוע שעבודה דחופה מכפילה את המחיר פי ארבע לעיתים תכופות ושאם נמתין למחרת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עם נזק אדיר שיעלה הרבה יותר מעבודת האינסטלציה. לכן, אנחנו ננסה בכתבה זו לספק כללי אצבע של מה לעשות במידה ומתעוררת בעיית אינסטלציה בבית.

שלב ראשון – לזהות את הבעיה.

לא תמיד אפשר להבין ממבט ראשון מהי בעיית האינסטלציה. אך בכל זאת, חשוב לנסות ולפענח אותה. הברז דולף? יתכן ונקרעה הגומייה, אולי הצינור המחבר נסדק. יש סתימה? עבודה קצרה עם הפומפה עלולה לפתוח אותה. הפומפה לא פתרה את הבעיה? שווה לנסות סודה קאוסטית או נוזל לפתיחת סתימות. יש למזוג את הנוזל לצנרת ולחכות רבע שעה, לאחר מכן לשפוך מים חמים ולראות אם המים יורדים. עדין לא עובד? כנראה שהגיע הזמן להזמין אינסטלטור. צינור התפוצץ? יתכן ותוכלו להחליף אותו בעצמכם אך אם הצינור אינו גלוי לעין עדיף להמתין לאינסטלטור. ישנם שלל מקרים המצדיקים הזמנה של אינסטלטור, אך היגיון בריא לעיתים הוא הפתרון הזול והיעיל ביותר.

שלב שני – לסגור את הברז הראשי.

אם מערכת הצנרת משותפת לכל הבניין ולא ניתן לסגור את הברז כי זה יסגור את המים לכל הבניין אז אתם בבעיה ועליכם להזמין אינסטלטור בדחיפות, יעלה כמה שיעלה. אך, ברי המזל מבינכם שלא סובלים מבעיה זו יכולים לסגור את הברז ולהמתין בסבלנות לאינסטלטור. מבאס לא להתקלח במקרה של סתימה או לא לשטוף כלים במקרה של ברז דולף. אך לצערנו חנויות כלי בנין לא מתנהגות בהתאם לשעות שהצנרת שלנו מחליטה לבגוד בנו.

שלב שלישי – לאמוד את הנזק.

יום אחד התפוצץ לי צינור בשירותים, סגרתי את הברז הראשי והתקשרתי לאינסטלטור. הוא ביקש 2500 שקל כדי להגיע באופן מידי ולתקן את הנזילה. מפני שסגרתי את הברז החלטתי שעדיף לי להמתין לבוקר ולמצוא אינסטלטור אחר ולהוזיל עלויות. בבוקר מצאתי אינסטלטור ב250 שקל שפתר את הבעיה במהרה וחסכתי 2250 שקלים. בנוסף, אלו מבינכם שאוהבים אתגרים יכולים לנסות ולפתור בעיות בעצמכם אבל אתם עלולים למצוא את עצמכם עם ידיים מלאות בסודה קאוסטית ופצעים על הידיים. אז האם משתלם להזמין אינסטלטור בדחיפות במחיר כפול ומכופל? זה כבר תלוי בכמה כסף אתם מוכנים להשקיע בחוסר נוחות הזמנית הזו. כמובן שיש מקרי קצה, אך ההמלצה שלנו היא להימנע מהזמנת אינסטלטור בדחיפות.
במידה ויש נזילה ולא הצלחתם לסגור את הברז, אינסטלטור המגיע בדחיפות ישתלם יותר מהנזק שייגרם לדירה במקרה והנזילה תמשיך. אלו מבינכם שהגיעו הביתה וראו סלון מוצף ומכשירים חשמל ששבקו חיים מבינים על מה אני מדבר.

שלב רביעי – להזמין אינסטלטור בצורה יעילה.

מי שצפה בהרבה פרקים של ‘יצאת צדיק’ יודע שהנזק הכלכלי שייגרם כתוצאה מאינסטלטור שמנסה להרוויח כמה שיותר כסף על חשבון הלקוח הוא אדיר. בסופו של דבר, התוכנית ‘יצאת צדיק’ ממחישה את כשל השוק בהזמנת בעלי מקצוע. איננו יודעים כיצד לתמחר את פתרון בעיות הצנרת שלנו ולכן ‘צדיקים’ יכולים לנצל את הכשל הזה. אפליקציה כמו מידרג שבה ישנן חוות דעת רבות על בעלי המקצוע מסוגלת לפתור את כשל השוק הזה בצורה יעילה מספיק. ברגע שבעל מקצוע יקבל חוות דעת על העבודה שלו הוא ינסה לקבל חוות דעת טובות כי הן יסייעו לו להשיג עוד עבודות. מניסיון אישי, זו אפליקציה נוחה לשימוש שיכולה להוזיל עלויות בצורה משמעותית ולהפוך את חוויית הזמנת הבעל שירות לפחות מלחיצה.

נושאים קשורים (מודעות ממומנות)

Mobile Sliding Menu

Comparisonsmaster