היתרונות של חומצה היאלורונית ומה מחירי הטיפול?

עולם הרפואה משתכלל ומתחדש בכל יום ביומו, אך אם יש תחום אחד שנדמה שלא נח על השמרים זה יהיה ככל הנראה תחום הטיפולים הקוסמטיים שנחשב לאחד היוקרתיים ביותר
עולם הרפואה משתכלל ומתחדש בכל יום ביומו, אך אם יש תחום אחד שנדמה שלא נח על השמרים זה יהיה ככל הנראה תחום הטיפולים הקוסמטיים שנחשב לאחד היוקרתיים ביותר.

נושאים קשורים (מודעות ממומנות)

אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר לאורך ההיסטוריה היה מתיחת עור הפנים כדי להעניק מראה צעיר יותר לנשים מתבגרות. תהליך ההזדקנות הוא אומנם טבעי, אך רבים מאיתנו מנסים למנוע ממנו מלהשפיע על חיינו ובדיוק לשם כך יש לנו את החומצה היאלורונית.

. אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר לאורך ההיסטוריה היה מתיחת עור הפנים כדי להעניק מראה צעיר יותר לנשים מתבגרות. תהליך ההזדקנות הוא אומנם טבעי, אך רבים מאיתנו מנסים למנוע ממנו מלהשפיע על חיינו ובדיוק לשם כך יש לנו את החומצה היאלורונית.

מה זה חומצה היאלורונית?

אם נסתכל רק על המונחים המדעיים אז חומצה היאלורונית היא למעשה גליקוזאמינוגליקאן לא גופרתי אניוני. אבל אנחנו מניחים שכמו שבעבורנו המילים האלו לא אומרות כלום, גם בעבורכן הן לא שופכות יותר מידע על הנושא. החומצה ההיאלורונית היא מולקולה שנמצאת בעורנו באופן טבעי והיא מסוגלת להכיל כמות נוזלים ברמה של פי 1000 ממשקלה, מה שהופך אותה לרכיב חיוני בשמירה על לחות עורנו.

סוג החומצה ההיאלורונית שבה משתמשים בהזרקות הוא לא בדיוק אותו הסוג שנוצר בגופנו באופן טבעי. למעשה, אם היינו משתמשים בחומר בתצורתו הטבעית הוא כנראה היה מתפוגג לפני שהיינו מבחינים בתוצאות. בתהליכי מעבדה ייעודיים מעניקים לחומצה תכונות חדשות המאפשרות לה להישאר זמן רב יותר לפני שתספג בעור, וכך ההשפעה ניכרת על עור הפנים בפועל.

מה היתרונות של חומצה היאלורונית?

לפני שנסקור את יתרונות החומצה היאלורונית, חשוב לנו להדגיש כי טיפולי הזרקה כמו זה לא נועדו להחליף טיפולים כירורגים כמו מתיחות פנים. העובדה שמתיחת הפנים דורשת זמני החלמה ארוכים יותר והיא כוללת הליכים כירורגים, הפכה אותם לפחות נגישים בעבור כל האוכלוסייה ולעומת זאת טיפולי ההזרקה מספקים תוצאות איכותיות לא פחות בזמנים מהירים יותר.

לאחר שאמרנו את הדברים האלו אפשר לעבור ולסקור את היתרונות של החומצה היאלורונית.

מרכך את עור הפנים – החומצה היאלורונית מעניקה לעור הפנים שלנו מראה נוצץ ובוהק יותר, אך מעבר למראה החומצה חודרת אל עור הפנים ממש ומעניקה רכות וגמישות שקשה להשיג בדרכים אחרות.

מאט את הזדקנות העור – מחקרים גילו כי הזרקות של חומצה היאלורונית מוסיפים לחות לעור ועל ידי כך משיגים האטה של תהליכי ההזדקנות הטבעיים.

בטיחות – בהשוואה לחומרים אחרים שנהוג להזריק, כמו למשל בוטוקס, החומצה היאלורונית היא בעלת פרופיל בטיחותי גבוה ביותר והאפשרות לסיבוכים מהזרקתה הוא מהנמוכים ביותר שיש.

הטיפול הוא זמני – יש שיראו בכך גם חיסרון, אך בעבורנו, העובדה שטיפולי הזרקה הם זמניים זה יתרון כיוון שהדבר לא מחייב אותך על מראה ספציפי ואת יכולה להישאר דינמית ורעננה באיך שאת נראית.

טיפולים אפשריים בחומצה היאלורונית

מילוי קמטים – אולי השימוש המפורסם ביותר בחומצה היאלורונית הוא מילוי הקמטים. נהוג להשתמש בחומצה זו כדי לבצע מילוי שפתיים, מילוי עיניים ומילוי של קו החיוך. אפשר לייצר את החומצה בעובי משתנה ועל ידי כך להתאימה לסוג הטיפול באופן מושלם, מה שהופך את הבחירה בחומצה היאלורונית לבחירה מתקדמת ונוחה ביותר.

הוספת נפח – ממש כמו שהחומצה היאלורונית משמש למילוי קמטים, כך היא משמשת גם להוספת נפח בלחיים ובסנטר. הרבה מתהליכי ההזדקנות שלנו נראים קודם כול באזור הסנטר והלחיים ובדרך כלל אפשר להבחין בהופעת מתדלדלים באזורים אלו. החדרת החומצה היאלורונית מחזירה לאזורים אלו את הגמישות שלהם ועל ידי כך המראה חוזר להיות צעיר יותר.

טיפולי מניעה בשחיקת סחוס – כחלק מהזדקנות גופנו, אנחנו מפסיקים את תהליכי הייצור הטבעיים של כל מיני חומרים שחיוניים לנו לשמירה על גופנו. החומצה היאלורונית מסייעת לרקמת הסחוס להתחדש ועל ידי כך היא מונעת את שחיקתה ואת התפתחות של דלקות שונות בפרקים.

קרמים לעור – לא תמיד צריך להזריק את החומצה היאלורונית כי בשנים האחרונות יותר חברות הצליחו לזקק את היתרונות שלה ולשלב אותן בכל מיני משחות, קרמים וסרומים שנועדו להצעיר את העור. מדובר על פיתוחים טכנולוגים מתקדמים שמבודדים את מולקולת החומצה היאלורונית ומשפרים את התכונות שלה באמצעים מדעיים.

טיפולי עיניים – בתוך גלגל העין שלנו מיוצרת חומצה היאלורונית באופן טבעי, וכך לאחר פגיעות עיניים אפשר להשתמש במקרים מסוימים בחומצה זו כדי לשפר את הליך ההחלמה ולהאיצו. הרבה מטיפות העיניים הרפואיות משתמשות בחומצה היאלורונית כדי לסכך את העין בצורה חלקה.

מה המחיר של חומצה היאלורונית?

השוק של הטיפולים הקוסמטיים לא מפוקח באופן משביע רצון, מה שמוביל לטווח מחירים רחב שכולל בתוכו מחירים שנדמים כטובים מדי מכדי להיות אמיתיים. תמיד חשוב לבדוק מי הרופא שאמור להעניק לכם את הטיפול ולוודא כי הוא עובד עם חומרים מאושרים ואיכותיים בלבד. עוד דבר שחשוב לדעת הוא שמחיר החומצה משתנה בהתאם לסוגה ולהלן מחירון המבוסס על המחירים הממוצעים בשוק.

חומצה היאלורונית מסוג רסיטלן – 1600 – 2000 שקל להזרקה

חומצה היאלורונית מסוג מטרידקס – 1500 – 1700 שקל להזרקה

חומצה היאלורונית מסוג ג’ובידרם – 1800 – 2000 שקל להזרקה

חומצה היאלורונית מסוג רדיאס – 2800 – 3500 שקל להזרקה

המחיר כפי שאפשר לראות מחושב לפי מזרק אחד בלבד, כאשר בטיפול רגיל נהוג להשתמש ביותר ממזרק אחד. עוד לפני שתתחילו את הטיפול, חשוב לדבר עם הרופא המטפל ולהבין מראש מה היא כמות המזרקים שהוא מתכנן להשתמש ואילו חומרים בדיוק הוא עומד להזריק. ההבדלים במחירים יכולים להיות מהותיים וכדי שבסופו של דבר לא נהיה מופתעות מהמחיר, חשוב מאוד להיות עם יד על הדופק ולשוחח על כול הפרטים האלו בנחת עם הרופא המטפל עוד לפני שמתחילים בטיפול עצמו.

עוד דבר ששווה לדעת הוא שהמחיר הממוצע של חומצה היאלורונית בעבור הרופא המטפל עומד על סביבות ה – 500 שקלים ל – 1 סמ”ק, מה שאומר שאם רופא מציע לכם טיפול במחיר קרוב למחיר הזה שווה לבדוק את הנושא בשבע עיניים. אם זאת, במקרים של מילוי שפתיים המחיר בהחלט יכול להגיע לטווח מחירים של 500 שקל, בעיקר כי כמות החומר שיש להזריק היא לא תמיד גדולה.

נושאים קשורים (מודעות ממומנות)

Mobile Sliding Menu

Comparisonsmaster