המזרנים הכי טובים ומשתלמים שיש בארץ

תמיד מפתיע אותנו לגלות כמה ישראלים חיים עם כאב ביום יום וחושבים שזה דבר טבעי. אז נכון, כמעט כל אדם שני סובל מכאבים מסוימים, אבל זה לא אומר שצריך לחיות עם זה.
תמיד מפתיע אותנו לגלות כמה ישראלים חיים עם כאב ביום יום וחושבים שזה דבר טבעי. אז נכון, כמעט כל אדם שני סובל מכאבים מסוימים, אבל זה לא אומר שצריך לחיות עם זה.

נושאים קשורים (מודעות ממומנות)

כיוון שללכת למומחה שיטפל בנו באופן קבוע, ואפילו שינוי של אורח החיים שלנו, הן משימות שקשה להתמיד בהן כאשר יש לנו עבודה ומשפחה על הראש, החלטנו לפנות למומחים בעצמנו וגילינו כי למעשה, הרבה מהכאבים שלנו קשורים באופן ישיר לאיכות השינה שלנו ולכן במאמר זה אנחנו רוצים להציע לכם להתחדש עם מזרן איכותי ומשתלם.

כיוון שללכת למומחה שיטפל בנו באופן קבוע, ואפילו שינוי של אורח החיים שלנו, הן משימות שקשה להתמיד בהן כאשר יש לנו עבודה ומשפחה על הראש, החלטנו לפנות למומחים בעצמנו וגילינו כי למעשה, הרבה מהכאבים שלנו קשורים באופן ישיר לאיכות השינה שלנו ולכן במאמר זה אנחנו רוצים להציע לכם להתחדש עם מזרן איכותי ומשתלם.

מה הופך מזרן לטוב?

לכל אחד ואחת מאיתנו יש את העדפות שלו בכל הקשור לרכות המזרן, בעוד חלק יעדיפו מזרנים קשים, חלק אחר יעדיף מזרנים רכים יותר. אז אף על פי שהנוחות האישית היא בהחלט פרמטר חשוב שיעזור לנו לבחור מזרן, יש עוד כמה גורמים שמכריעים האם המזרן הוא טוב ואיכותי או לא.

תמיכה בעמוד השדרה

רוחב מספיק

מזרן העשוי מכמה שכבות וקפיצים

השכבה העליונה עשויה מ – Memory Foam

נקודות לחץ

טכנולוגית קירור

מיוצר מחומרים היפו אלרגניים

כיסויים מזרן שאפשר להוציא כדי לכבס

חומרים אקולוגים

אם המזרן שלכם עונה על לפחות 4 מתוך הקריטריונים האלו, אז יש לכם מזרן בסדר. ככל שהמזרן שלכם יענה על יותר קטגוריות, כך הדבר יעיד על איכותו.

המזרנים הטובים ביותר שיש בישראל

הרבה אנשים חושבים שברגע שהם קונים מזרן של חברה גדולה ומוכרת, הם באופן אוטומטי רוכשים מזרן איכותי וטוב. אבל אף על פי שהסיכויים לכך אכן גדלים, חשוב תמיד לבדוק כי המזרן שאתם רוכשים מגיע עם אחריות של לפחות שנה ועדיף גם שתהיה לכם את האפשרות להחזיר את המזרן בפרק זמן של 100 ימים (דבר שהופך לאחרונה לנפוץ יותר ויותר).

כדי לעשות לכם קצת סדר בהיצע המזרנים הקיים בישראל, בחרנו את חברות המזרנים המובילות ביותר בישראל בתחום הייצור והייבוא.

פולירון – חברת פולירון היא מחברות המזרנים המוכרות והוותיקות בישראל. החברה הוקמה בשנת 1971 בקיבוץ זיקים ומאז ועד היום היא מתמחה בייצור של מזרנים איכותיים במחירים נוחים. כיום המותג מייצר במפעל משל עצמו באשקלון והוא מציע הרבה יותר מאשר רק מזרנים.

גומאויר – כבר קרוב ל – 60 שנה שחברת גומאויר הכפר סבאית חולשת על תחום הייצור של מזרנים והיא עושה זאת בהתמדה, תוך כדי שהיא משלבת חדשנות ומקצוענות. הייחוד של מזרני גומאויר היא העובדה שהם מיוצרים ללא קפיצים בטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת.

אולימפיה – עוד חברה ישראלית שמציעה מזרנים טובים ואיכותיים היא חברת אולימפיה. המפעל הראשון של אולימפיה הוקם לפני כ – 40 שנה בפארק התעשיה קדומים ומאז המפעל התרחב והשתכלל וכיום הם מייצרים כמה מהמזרנים האיכותיים ביותר בישראל.

עמינח – חברת עמינח היא מהמוכרות ביותר בתחום המזרנים וזאת בזכות השיפורים הטכנולוגיים שהם הכניסו אל המזרנים שלהם, אשר הפכו אותם למתקדמים בעולם ולאיכותיים ברמתם. גם כיום, שנים רבות לאחר שפרצה לתודעה, חברת עמינח מציעה מזרנים איכותיים ביותר.

איפה קונים מזרנים טובים ובמחיר משתלם?

אומנם אי אפשר לזלזל בחשיבות שתהיה לרכישת מזרן איכותי וטוב על חייכם, אך אנחנו גם מבינים שההשקעה היקרה שכרוכה ברכישת מזרן חדש ואיכותי היא כזו שלא תמיד מתיישבת בצורה חלקה עם שאר ההוצאות שיש לנו בחיים. לכן החלטנו לשים בצד את כל הדרישות הבריאותיות המחמירות שחשבנו לגבש סביבן את הרשימה שלנו, ובמקום זאת גיבשנו בעבורכם רשימה של מזרנים איכותיים וטובים, אך כאלו שיש להם תג מחיר שפוי והגיוני.

דגם רסטפול פוקט של פולירון – מדובר על דגם אשר תג המחיר שלו עומד על קצת יותר משלושת אלפים שקל, אך הוא מציע שילוב מהפכני של ויסקו עם קפיצי פוקט שהופכים את השינה לעמוקה ואיכותית. המזרן מגיע עם אחריות יצרן של 15 שנה ומומלץ להזמינו בדרגת הקושי הבינונית.

דגם ווינד של סימונס – אומנם לא הזכרנו את חברת סימונס ברשימת החברות שלנו, בעיקר כי היא לא ישראלית, אך דגם ווינד שלה נחשב לאחד האיכותיים ביותר שתוכלו למצוא במחיר נמוך מ – 4000 שקל.

סימבה – חברת ארופלקס היא מהמובילות והגדולות בתחום המזרנים בארץ ולאחרונה היא החלה לשווק את מזרני סימבה במחיר של פחות מ – 4000 שקל. מדובר על מזרן הנחשב לאחד האיכותיים בעולם והוא מציע שילוב היברידי פורץ דרך של קפיצים מבודדים ושבעה אזורי נוחות המסייעים גם לשמירה על הטמפרטורה לאורך הלילה.

דגם 992 של גומאויר – מדובר על דגם שהוא המשך של הדגם המקורי של החברה, אבל פה הם הצליחו לשלב בין ויסקו ללטקס וכל מי שמעוניין לשדרג את השינה שלו חייב להכיר את המזרן הזה. מדובר על מזרן המשתמש בטכנולוגיה פרוביוטית כדי לייצר הגנה מקסימלית וסטירלית לשינה איכותית יותר.

דגם הרמוני של אולימפיה – מדובר על דגם הלטקס הקלאסי והנמכר ביותר של חברת אולימפיה ומחירו הוא רק 1,500 שקלים. מדובר על מזרן העשוי ללא קפיצים מגומי טבעי שמיוצר בהליך אקולוגי, וכך הוא מושלם לסובלים מאלרגיות ורגישויות.

לא משנה איזה מזרן אתם מתכננים לרכוש או מה התקציב שעומד ברשותכם, חשוב מאוד שתבדקו את המזרן בעצמכם והכי מומלץ זה לישון עליו כמה לילות כדי לראות איך אתם קמים בבוקר ואם המזרן באמת ובתמים עוזר לכם לישון טוב יותר. אנחנו מקווים שהמאמר הזה יעזור לכם לבצע בחירה מושכלת יותר ונשמח לשמוע בתגובות את המחשבות שלכם על מה הופך את השינה לטובה יותר.

נושאים קשורים (מודעות ממומנות)

Mobile Sliding Menu

Comparisonsmaster