מנעולנים – הרבה יותר מהמצילים שלך.

מנעולנים הם הרבה יותר מהמצילים שלך כשהאוטו לא נפתח או שהמפתח של הבית נתקע במנעול. הסיבה לכך היא מטעמי בטיחות בעיקר. הבית שלנו זה המקום שבו אנחנו מרגישים מוגנים ושנמצאים בו כל הרכש היוקרתי שלנו. לא רק מכוניות, תכשיטים, פלאפונים ומחשבים, אלא גם חפצים בעלי ערך סנטימנטלי או חפצים החיוניים לנו לשגרה. כל מי שחווה פריצה יודע כמה נוראית התחושה שחדרו לך למקום שבו אתה מרגיש מוגן. לכן, מומלץ כל כמה שנים להחליף את המנעולים.
מנעולנים הם הרבה יותר מהמצילים שלך כשהאוטו לא נפתח או שהמפתח של הבית נתקע במנעול. הסיבה לכך היא מטעמי בטיחות בעיקר. הבית שלנו זה המקום שבו אנחנו מרגישים מוגנים ושנמצאים בו כל הרכש היוקרתי שלנו.

נושאים קשורים (מודעות ממומנות)

לא רק מכוניות, תכשיטים, פלאפונים ומחשבים, אלא גם חפצים בעלי ערך סנטימנטלי או חפצים החיוניים לנו לשגרה. כל מי שחווה פריצה יודע כמה נוראית התחושה שחדרו לך למקום שבו אתה מרגיש מוגן. לכן, מומלץ כל כמה שנים להחליף את המנעולים.

מתי מזמינים?

ישנם לפחות ארבעה אירועים שמצדיקים הזמנת מנעולן. מנעול תקול, במדינתנו החמימה זה לא קורה הרבה, אך אלו שגרים במקומות קצת יותר קרים כמו ירושלים או רמת הגולן עלולים למצוא את עצמם מגיעים הביתה ומוצאים מנעול קפוא. באותה מידה, בלאי של מפתחות ומנעולים או חוסר שימון של המנעול מסוגל לגרום למפתחות להישבר בתוך המנעול.
מדי כמה שנים משתלם לרענן מנעולים. אומנם זה לא נוח וקצת מעיק אבל להחליף צילינדר עולה בין 350 ל750 שקל. אם יש לכם דלת של פלדלת המחיר יהיה קרוב יותר לקצה העליון בעוד עבור דלת עץ פשוטה המחיר יהיה קרוב יותר לרף התחתון. פעילות מונעת זו יכולה לחסוך אלפי שקלים פוטנציאליים במידה ופורץ השיג במקרה את המפתח שלכם בצורה כלשהיא.
במידה וננעלתם מחוץ לרכב, קראו למנעולן. תוך מספר דקות מצומצם הוא יוכל לפרוץ את מכוניתכם ולאפשר לכם את השימוש ברכב. אומנם בסרטים זה נראה פשוט, אבל דרוש מכשור ומיומנויות שלאדם הממוצע אין. אם במקרה שכחתם משהו רב ערך ברכב, המנעולן יוכל לסייע בפתיחת הרכב והסרת הדאגות מליבכם. כמו שנהוג להחליף מושבים לאסלה בבית חדש, מן הרצוי להחליף מנעולים. אין לדעת מי היה שם קודם וכמה עותקים של המפתחות מסתובבים בחוץ. להחליף מנעול זו פעולה פשוטה יחסית שחוסכת את הדאגות המיותרות הללו.

איך מזמינים?

ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש במקורות בעלי חוות דעת של הגולשים. נכון שאפשר לזייף ביקורות, אך ביקורת אחת רעה יכולה לעשות נזק שהרבה ביקורות טובות לא יתקנו. אתרים ואפליקציות כמו מידרג או פרו נחשבות לאמינות מספיק כדי לאפשר לכם להזמין את נותן השירות המשתלם ביותר עבור הבעיה שלכם. לעיתים תכופות נותן השירות יוכל לתת לכם הצעת מחיר בטלפון ובכך לחסוך לכם את המתח של התמחור של הבעיה.

נושאים קשורים (מודעות ממומנות)

Mobile Sliding Menu

Comparisonsmaster